Orde en Overzicht in je administratie voor meer werkgeluk? 

Dat het welzijn van uw medewerkers belangrijk is voor het goed functioneren van uw onderneming is genoegzaam bekend. Voor meer en meer bedrijven luidt gelukkig het credo:
“Zorg goed voor je medewerkers, en zij gaan beter presteren”.

Maar hoe zorg je voor je medewerkers als je ziet dat ze het moeilijk hebben? Als je ziet dat ze worstelen met te veel werk, te weinig tijd, te weinig structuur in de administratie, geen prioriteiten kunnen stellen ….. 

Het gebrek aan overzicht en structuur belemmert deze medewerkers om er vol voor te gaan.
Het zorgt vaak voor verminderd zelfvertrouwen, minder werkvreugde en minder motivatie. En de kwaliteit van het werk zal stilaan achteruitgaan.

 

Maar het kan anders. We kunnen medewerkers de nodige ondersteuning bieden zodat het niet tot een burn-out of ander langdurige afwezigheid moet komen.


Als Opruim- en Life Coach werk ik met organisaties en medewerkers die worstelen met chaos, en die verlangen naar structuur, orde en rust. Samen onderzoeken we wat de belemmeringen zijn en waar het fout loopt om van daaruit, via coaching, te komen tot meer structuur en overzicht.

De rust die ontstaat zorgt voor een betere focus, meer efficiëntie en meer werkgeluk.

Benieuwd naar welke ervaring ik heb met de werking van een organisatie? Kijk dan zeker eens naar mijn LinkedIn profiel om te zien welke professionele weg ik aflegde vóór ik enkele jaren geleden met mijn bedrijf ‘Orde op Zaken’ begon.

En groeit er een verlangen om te ontdekken hoe ik een tijdelijke rechterhand kan zijn in uw organisatie?  Contacteer me dan op leen@ordeopzaken.be of op 0475 / 79 17 79.

Leen Mercelis

Leopoldstraat 51

2570 Duffel

0475 79 17 79

leen@ordeopzaken.be

Ondernemingsnummer: 0637.811.226

huisje logo geel.png
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White LinkedIn Icon
  • facebook-logo (4)
  • instagram-logo (1)
  • linkedin-logo (1)